Wednesday, December 19, 2012

Chibi maruko can

Disebabkan sekarang ni cuaca boleh dikatakan hari2 lembab, maka dengan itu aku pun jadi agak2 lembablah jugak nak mengadap blog..hehe..alasan je. Banyak keroje la wehh...

Cik abang kalau balik kerja selalu tanya, hari ni ada update ke? haa..i know u r my no1 mati keras peminat(die hard fan)...kan?kan?..hahaha..2 3 kerat tu jelah yang baca sebenarnya. Macam aku cakap dulu la, aku berblog ni untuk diri sendiri je, untuk syok sendiri je bila baca semula cerita2 lama. Disebabkan kesian ke orang tu menanya, hari ni walaupun tak berapa nak rajin, update je lah ye..

Sekarang ni rumah sunyi sikit sebab kimi tinggal kat rumah wannya. Dari sabtu lepas, esok balik kut. Ada sepupu dia kat situ nak la dia tinggal, kalau tak, tak hingin dia. Balik dengan mokde n moksunya. Aku tak suruh pun dia tinggal, tapi ahad tu bila ajak balik, buat tak tau je. Muka nak mengamuk je bila ajak balik. Bukan apa takut nyusah ke orang je nak control dia tu. Tapi ok jugak kut, sebab ada orang yang dia takut..moksu the lion...hahaha..mama pun selalu jugak jadi lion tapi dia tak berapa nak takut, sebab lion ni jarang keluar kuku..hahaha..ye ke...

Buku sekolah dia pun tak berbeli lagi, dah bapaknya hari2 super sibuk kannn..sibuk cari duit takpe..jangan sibuk ke lain udoh yeee..hehehe, gurau je. Kalau hana tu senang nak control boleh je aku pergi beli, tapinya masyaAllah...tak sanggup den. Sekolah pun lagi seminggu lebih je dah nak buka, kejap je rasa cutinya. Hani pun akan mula masuk tadika. Itu pun aku tak sanggup nak bayangkan kerenah dia kat tadika nanti..wait n c jelah. Harap2 dia ok. Kalau tengok ke gayanya memang dia dah tak sabar sangat nak ke sekolah. Seronok kut tengok abang hari2 ke sekolah, ada buku2, beg sekolah, kasut sekolah dan imagination yang paling tak boleh bla..sebab boleh makan kat sekolah..aduii la..bab makan memang tak boleh tinggal..

Ok itu je alkisahnya untuk hari ni. Tiba2 no idea, sebab kain baju dah siap basuh, nak kena jemur.

Oh ya, tajuk takde kena mengena dengan cerita. Tu katun yang aku suka tengok ;-p

No comments: